3. dets 2015

DIY || MY HANDMADE HOLIDAY CARDS

Hei-hei ja head jõulukuud teile kõigile mu kallid lugejad! Minul on veidike juba jõulu-vaib sees. Täna vara hommikul, kui Lucas tööle läks, siis ma otsustasin mitte tagasi magama minna, vaid üles ärgata, et seda mõnusat hommiku hämarat valgust nautida. Panin Üksinda Kodus filmi telekast käima, tegin kohvi, sõin šokolaadi (jah, šokolaadi) - ning nautisin! Jõuluaeg on käes!

// Hey everyone and happy Christmas month my lovely readers!  I already have a little christmas-vibe in me. Today in the early morning, when Lucas went to work, I decided not to go back to sleep - but to wake up and to enjoy this lovely morning dim light. I put the Home Alone movie on and made some coffee, had some chocolate (yes, chocolate) - and just enjoyed! It's Christmas time!


Eile sain lõpuks kokku ostetud natuke käsitöökraami, et jõulukaarte hakata valmistama. Ja kuna ma olen vahel kannatamatu, siis hakkasin ka eile õhtul kohe neid meisterdama! Mõtlesin veidi aega, et kas tasub panna pildid neist blogisse, sest noh, siis mõned kaardi saajad ju näevad... Aga siis mõtlesin, et ma siiski tahan teiega jagada, ja kes teab, äkki annan kellelegi inspiratsiooni, et ise teha jõulukaardid see aasta! Minu arvates, need oma tehtud kaardid on just kõige toredamad :)

Yesterday I finally bought some crafty-stuff to make christmas cards. And because sometimes I'm impatient, I started doing them already the same night, last night. I didn't know if I should put the pictures of them up here, cause then some of the receivers will see them, but I thought, what the heck - I want to show you guys! Plus maybe someone will find some inspiration from here! :) I find handmade cards the sweetest! :)




Olen saanud palju inspiratsiooni Pinterestist - nagu alati. Aga minu arvates lõppude-lõpuks kaardid tulid välja hoopis teist nägu, ja hoopis lahedamad, kui ma seal nägin :) Ise olen küll rahul! Esialgselt plaanisin ma osta paberiks sellist papi-karva paberit. Aga kuna ma ei leidnud head poodi, kus oleks hea valik paberite jaoks, siis pidin ma lihtsalt need ettejuhtunud rohelised ja punased paberid võtma - mis tegelikult ei ole üldsegi halvad. Lisaks oli neid päris palju pakis, ja mis kõige tähtsam - koos ümbrikutega!

I've got a lot of inspiration from Pinterest - as usual. But I feel like eventually my cards came out way different and distinctive :) hihih. I am happy the way they turned out!







Mis te arvate? Kas teile meeldivad need? Ja kui meeldivad, siis millised on teie lemmikud? Ja kas te ka teete see aasta ise jõulukaardid? Kust teie inspiratsiooni saate?

So what do you think? Do you like them? If yes, which one is your favourite? Do you like doing your own christmas cards? Where do you get inspiration from?

Stay happy & cozy,

Marta

12 kommentaari:

  1. Nii toredad!! ootan juba enda oma hihihihihi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. hihihihihhi :) ma ootan, et sa juba kätte saaksid! (ma pole veel posti pannud:D)

      Kustuta
  2. Väga meeldivad! Sul on jõulukaartide peale käppa :)

    VastaKustuta
  3. Nii vahvad..aitäh hea idee eest �� ma just mõtlesin kuidas teha ����

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hea meel, et ideid said! :) Aitäh ja mine aga meisterdama ;)

      Kustuta
  4. Huh... nii lahe - sain enda kaartideks palju ideid :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga hea, kui ideid said :) Mul on ainult hea meel!

      Kustuta
  5. Oh, mulle täiega meeldivad need puidust detailid! Mul ka kaardid valmis ja üles pildistatud, mõned isegi maha müüdud. :P

    Aint üks asi, mis minul veits silma kriibib (sest ma olen räige perfektsionist) on need kaardid, kus on need lindid lõigatud ja mulle tundub, et sul on nürid käärid olnud ja siis pisikesed niidiotsad on jäänud narmendama. Ma soovitaks sul järgmine kord tšäksiga kiirelt üle lasta, siis ta kinnitab need otsad nagu ära ja need ei hakka hiljemgi narmendama.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ka plaanin müüa, aga siin Prantsusmaal veidi raskem :) Aga ehk saab tehtud.

      Kusjuures, ma panin seda tähele juba algusest, ja plaanisin ära lõigata, aga unustasin.(Kuna jätsin nad kuivama) Ja peale piltide tegemist, kui hakkasin sisse kirjutama neile, siis alles lõikasin need ära. Käärid ei olnud nürid, vaid lihtsalt nende katsumisest ja liimimisest tulid need väiksed niidid välja :) Aga nüüd juba kõik kenasti puhtad.

      Aitähh sulle! :)

      Kustuta