6. dets 2015

HAIR INSPIRATION - I WANT IT NOW!

Käes on jälle selline periood, kus ma tahan hirmsasti oma soengut jälle muuta... Viimasel ajal on mul silma jäänud selline näitlejanna nagu Lucy Hale. Jälgin teda Instagrammis ning minu arvates tema hetke soeng on täpipealt selline soeng mida mina tahan endale. Siukene bob stiilis, aga kuidagi.... terav? Ma ei oska seletada.. Pole nagu järkus väga :)

// It's this time again where I want to change my hairstyle.  Like really bad... Lately, this girl named Lucy Hale, has caught my eye with her wonderful hair. I fallow her in Instagram and I find her hair just the hair that I wish I could have! It's like bob style, but it's like... sharp? I don't even know how to discribe it. It's not layered I guess ?
Otsisingi kokku erinevaid bob-mittejärkus juuksestiili pilte. Enamus on siiski Lucy Hale'i omad, kuid leidsin ka sellise piiga pildid nagu Sarah Hyland. Ja ka temal on selline sonx, mida ma tahan. :D  ( naljakas, täiesti juhuslikult näevad nad veidi sarnased välja :) ) Seega lõppude-lõpuks tähendab see siis seda, et ma hakkan tukka välja kasvatama ja pean oma seitlit hakkama harjutama külje peal hoidma. :) Olen seda protsessi juba varem teinud, seega tean, mida oodata. Põnev igastahes!
(sellel esimesel pildil see soeng.....lihtsalt dream-haircut hetkel :D ) 

So I looked up different bob-notlayered-hairstyles. Most of them was Lucy Hale, but I also found pictures of this girl name Sarah Hyland. And she has this cut as well! (funny, they actually look a bit a like :) ) So all in all - Im going to grow out my fringe, put on the side and just wait! :D I've done it before, so I know what to expect. Exciting! (the haircut on the first picture...is just my dream-hair - not kidding! )

Mis te arvate? :) So what do you guys think ?  Yay or nay ?!

Marta

15 kommentaari:

  1. Lucy Hale on ka mulle alati meeldinud ning tema hetkesoeng on tõesti väga ilus! Niiet, why not proovida :)

    VastaKustuta
  2. Nende peal obviously yay, sinu peal ei oska öelda.

    VastaKustuta
  3. Lucy Hale oli ka minu soengu inspiratsioon, kui ma 2015 algul enda juuksed lühikeseks lõikasin :) Ei kahetse maha lõikamist! Uuendused on vaimule head!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muutused on head jah! :) Õnneks ma ei pea palju pügama nagunii, pean lihtsalt muudkui juukseotsi kärpima iga paari nädala tagant, et lühikesena hoida :D Mul just see tuka välja kasvatamise muutus :D

      Kustuta
  4. Kui seda soengut nendel vaatan, siis meeldib väga. Endal veidi pikemad (õlgadeni) juuksed ja no väga ei sobi. Jah, harjumine võtab aega, aga sobivus pole selline nagu nt neid pilte siin vaadates. Aga katsetada ju võib :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, eks igale inimesele sobivad erinevad soengud :) Ja palju oleneb ka näiteks nöe kujust - mul on näokuju sarnane neile, seega minule just sobivad lühikesed juuksed paremini, kui pikad :)

      Kustuta
  5. Megayay! :D Need soengud on täitsa sulle loodud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Yayyy, tänks :) Ma ise ka tunnen, et lühikesed juuksed on just minukad. Pikad pole üldse :)

      Kustuta
  6. Kindel yay! Vahel mõtlen, et oleks ka viimane aeg vahelduseks oma pikad ja tumedad juuksed maha lõigata ja midagi uut proovida, aga ikka ei julge :(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eks paljudele ole raske jah see juuste-muutus. Minu jaoks ei ole - ma isegi ei tea miks. Mul ei ole lihtsalt nii kahju nendest ja kuna mul kasvavad nad kiirelt siis mulle just meeldib katsetada :) Ja kui mingi lõikus ei sobi, siis on alati ju võimalik stiliseerida kuidagi nii, et sobib paremini :)

      Minu soovitus on, et kindlasti proovi. Ja ega esimese hoobiga ei peagi kohe kõik maha ju lõikama. Vähe haaval ja siis saad aru, kas veel minna lühikesemaks või ei. Ja sama ka värviga, Vähe haaval nt heledamaks, mitte ühe hoobiga :)

      Kustuta
  7. Oh, ma ka alati imetlen ta juukseid ja mõtlen, et tahaks ka, aga pärast ma nutaks lihtsalt oma juukseid taga. Pealegi olen üsna veendunud, et minu ümara näoga selline soeng ei sobi kohe üldse. Kuigi no mulle ka nii meeldib see. Ja teine kelle seong mulle nüüd meeldima hakkas on Krete Klein (peale seda kui ta pikendused ära võtta lasi)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Õige on vist hoopis Grete :)

      Kustuta
    2. Eks jah, kui tunne on, et ei sobi, siis on üsna riskantne hakata kohe lühikeseks lõikama. Ehk on parem veidi haaval minna lühikesemaks :)

      Ma polegi Grete Kleini uut sonxi näinud :)

      Kustuta