23. nov 2015

DIY | NEW CANDLES OUT OF OLD ONES

Hei-hei kallid lugejad! Olen juba pikemat aega veidi eemal olnud. Otseselt ei teagi, miks. Lihtsalt on nii juhtunud, et olen pühendanud oma aega muudele asjadele. Aga nüüd olen tagasi...vist :)

Umbes kaks nädalat tagasi saabusid minu postkasti netist tellitud küünlatahid. Jah, ma tean, hetkel on isetehtud küünlad vägagi popid, ning ega minagi siis halvem ei saa olla :D Mul oli kodus väga palju ära põlenud küünlaid, kuhu põhja on jäänud lollakas kogus küünlavaha. Uurisin netist ikka, kuidas kõik teha ja, et kas vana küünalt on üldse kasulik uuesti sulatada jne. Otsest ühte ja kindlat vastust ma ei leidnud, seega uuesti tegemiseks nad läksid!

// Hey-hey my lovely readers. I have been away for a while now. To be honest, I don't know why. I have just focused on doing other things in my life. But that's that! I am back now..I think :)

About two weeks ago I received these candle wicks that I ordered on Internet. Yes, I know, making your own candles is very very popular at the moment, so I cant be worse (?).. I have loads of old candles at home, that I cant burn anymore but at the same time I don't wanna throw away. So I made a little research on Internet to find out if it's safe to re-melt old candles. Didn't find  one sure answer - so I just made myself new candles! :D


Et endale vanadest küünaldest uued teha, läheb sul vaja: vanu küünlaid, küünlatahti, anumat, kus küünalt sulatada ning anumaid kuhu uus küünal sisse teha. Lisaks võid lisada ka mõndasid kaunistusi või lõhna-asju või misiganes. Kuna minu küünlad olid juba kõik lõhnadega, siis ma ei kasutanud eraldi lõhnaõlisid. Ainult kohvi kasutasin kahe küünla jaoks, mis oli rohkem selleks, et küünal huvitavamaks teha ning proovisin kasutada ka mingisuguseid kuivanud heina..asju :D 

To make yourself new candles out of old ones, you will need: old candles, candle wicks, a container- to melt candle, new little cans or pots to put your new candles inside. Also, you can add some aroma-oils or some decoration stuff - I used a bit of coffee in two candles  and also some hay...stuff... :D But because my candles were already all scented, I didn't want to use any other aromas.



Ega midagi erilist tegema ei peagi, kui et küünlad ära sulatama ja anumasse kallama ja neil taheneda lasta. :D Aa, ja küünlataht on ka vaja tegelikult enne põhja kinni liimida! :D

Ma ei tea miks, aga enamus minu küünlad (eriti need orantsid) tahenesid nii, et auk tuli keskele... Kas keegi oskab öelda millest see tuleneda võis? Kas see võib olla küünla viga, või ongi vanade küünalde põletamisega selline tulemus...

You don't really have to do anything special - just melt your candles and pour them into the empty pots and let them harden. Oh, and actually you also need to glue the wicks in the bottom of the pots before you add the wax.

And I don't know why, but most of my candles (specially the orange ones) got holes in the middle when they hardened.. Does anyone know why that happened? Is it because of the candles or is this how it goes with re-melting old candles...





Ning lõpuks ongi kõik. Päris huvitav oli neid teha. Kindlasti teen veel. Ühe küünla olen juba ära põletanud ning tundus täiesti normaalne olevat :) Põles kenasti!

And that's it! It was pretty fun to make them. Im probably gonna make more. I have already burned one candle and it looked fine. So I guess they all work fine :)





Marta.

2 kommentaari:

  1. See auk tuleb vist valel temperatuuril valamisest :) Sellisel juhul tuleks lihtsalt veel vaha sulatada ja juurde valada. Vähemalt herr google väidab nii :)

    VastaKustuta
  2. ahsoo, ma ei tulnudki selle peale, et see temperatuur olla võiks... :) nüüd lähen ise ka googeldan ja vaatan täpsemalt järgi :)

    VastaKustuta